I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Musik musik musik.

Publicerad 2008-04-27 19:24:41 i Allmänt,

Att spela in en låt är svårare än jag någonsin kunnat tro. Och jag är så himla petnoga så det blir jobbigt. Nu har jag nog sjungt in death cab for cuites "I´ll follow you in to the dark" ungefär 30 gånger.. :) Nyss blev jag halvnöjd och sjöng in en andrastämma, sedan blev det en liten "aaaaaaa"-stämma..typ kör sådär..Och där är jag nu..Kanske kan bli fint nån gång..Men just nu är jag trött. Får ta en paus. Men gud va kul det är! :)

image181
Wohoo!

image182
Börjar bli trött...Lyssnar igenom min 28 version av låten typ :) heh...


Haha. Så rolig bild. Jag sjunger och är onöjd å konstig, och Uffe tycker tydligt att jag är knäpp :)


"...If there´s no one beside you when your soul embarks, then I'll follow you in to the dark"..Himla bra låt..lyssna gärna till orginalet innan ni får höra min :) Eller gör det inte. För då kanske man tänker på hur ful min verison är...Eller ful är den väl inte..Men lite annorlunda mot orginalet :)

Kommentarer

Postat av: Kristjana

Publicerad 2008-04-27 19:29:42

Oh, vad roligt! Skulle också vilja göra det.

Postat av: emma

Publicerad 2008-04-28 06:30:25

haha jag håller med dig, verkligen jätterolig bild på dig och uffe! :D och kul att ni hittat nått sådär roligt att göra ihop, det verkar hemskt fint och bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela