I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Mitt måleriprojekt just nu..

Publicerad 2008-04-17 21:15:43 i Allmänt,

image136

Har målat på den här ett tag..Började att arbeta med bara svart och vitt..Nu fick jag ide´om rött...

image137

Sedan blev det mer rött i lite olika nyanser..
Senast la jag i lite blått..men ångade mej och målade med några orangeaktiga nyanser..Ni får snart se nyaste versionen...Dröjer nog tills jag blir klar.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela