I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Fest för att fira Sofie i Uppsala!

Publicerad 2008-04-08 23:00:05 i Allmänt,

I lördags, 5 april fyllde Sofie 28 år. En av mina finaste. Jag åkte dit och tog med mej en annan Uppsalafining; Fredrik. Vi hade superkul :) Och det kanske kan synas på bilderna ;)

image100
jag och födelsedagsbarnet.

image101
Fredrik spelar guitar hero, och Sofies sambo Patric dricker öl.

image102
Satu tittar impat på.

image103
Födelsedagstjejen spelar också!

image104
Niklas och Sofia

image105
Jag och Sofie är drabbade av berusning. :)

image106
mmmm.

image107
Fredrik och jag gör samma ögonblink utan att veta om det. Roligt =)

image108
Sofie ger mej kärlek och jag..vet inte vad jag gör.

image116
Lycklig Michelle.

image109
Hell yeah.

image110
Mera rockposer.


Vet inte varför kvällen gick i det här tecknets tecken :) Men det gjorde ganska tydligt det :)

Till och med en gammal kompis till Fredrik, vi träffa på stan, gör kvällens tecken :)

image115
Det här tyckte vi var roligt mitt i natten. Efter att vi gjort ett misslyckat krogbesök. Lång historia :)
Men jag fattar inte alls det roliga längre. Men nåt kul var det säkert =) eh.
Tack Sofie, Fredrik och alla andra för den bästa Lördagen på MYCKET länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela