I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

En Torsdag den 17 april.

Publicerad 2008-04-17 21:42:45 i Allmänt,

Slutade jobbet tidigt. Uffe var ledig. Så jag föreslog en tur till Sigtuna för fika och promenad. Han nappade!! Jippie! Sigtuna är ett av mina favvoställen. Och mitt på dagen var det lediga platser på "Tant Brun" Caféet som jag alltid försöker fika på, men som alltid är knökfullt. Men idag var vi helt själva där inne, för alla ville sitta ute och lapa sol. Men vi ville njuta av mysfaktorn där inne istället :)

image138

image139

Uffe sitter och funderar i fin miljö

image140

Fint.

image141

Gott fika!!! Pajfrossa! Blåbär och äpple. Och jag fick en hel liten kanna med kaffe som jag tömde :) Aaahh mmmm vad det är härligt att synda ibland :)

image142

Njuter av paj. Dock hård soffa, som synes, men äsch :) Fint!

image143

image144

image145

image146

Jag är lycklig och häller upp mera kaffe!

image147

Ååh jag hade kunnat bo på det här caféet.
Bara lite mer kaffe...sedan ska vi gå...

image148

Koffeinsmajl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela