I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

18 April bjöd på underbar eftermiddag.

Publicerad 2008-04-19 12:36:51 i Allmänt,

Efter jobbet åkte vi ut till Eknäs för att njuta av solen, fågelkvitter och lugnet. Hade även en nära hare-upplevelse. Den va fin :) Och en nära ekorre-upplevelse. Man kan inte vara mer på landet liksom :)
Sedan spratt det i hela kroppen konstant under timmarna vi var där. Iiiih lycka! Jag älskar varma vårsolen och Eknäs. Vi planerade även midsommar, och funderade ut vart partytält skulle stå osv. Hihi aldrig planerat midsommar 2 månader i förväg innan :)

image149
Hällde i min kropp en hel kanna kaffe där ute :) Koffein + Sol = tonvis av lycka och energi :)

image150
Mmmm!
image151
Uffe läste Sweden rock magasin och blev solbränd om näsan :)

image152
Liksom..hallå..Hääääääääärligt!!!

Wehooo.


image155
Där uppe i backen skymtar lilla huset.

image156
Här är jag uppe vid huset. Då har man bara en backe ned till sjön. Är Uffes bror Crippa med kompisen Magnus som traskar ner. De skulle fixa med Crippas båt.


Jag vinkar glatt där borta vid utedasset :) Jättefint utedass by the way :) Som en riktig toalett typ.




Lilla huset!


Framsidan. Här från man plats med tält å partytält på midsommar!


Innuti stugan. Sovrum med dubbla våningsängar.


Köket.

image164
Utsikt från köksfönstret.

image165
Träd är fina. Hej då Eknäs. Mitt bästa ställe just nu. Skönt att komma ur lägenheten med alla konstiga ljud.

Puss!!!

Kommentarer

Postat av: Maya

Publicerad 2008-04-19 19:23:12

mmm, en kopp kaffe mellan benen....me like

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela